onsdag 8 januari 2014

Tygsamling

Jag hade verkligen bestämt mig för att inte öka på tygsamlingen mer än nödvändigt men nu var det ju ändå vinterrea o något litet hörn i tyggarderoben fins ju alltid ;) Kolla in på Italienska modetyger om du också vill passa på att fynda lite!

I övrigt har det stått still med sömnaden några dagar. Har ägnat min tid åt att skriva på en hemtenta som skulle ha varit inne i går men tyvärr drabbades jag av nån konstig form av skrivkramp och fick inte alls ihop det :( Bara att inse att jag inte lyckades denna gång o ta nya tag till omtentan om några veckor! Men, men det innebär lite mer sytid under våren eftersom jag ej kan gå nästa kurs som jag hade planerat. Ganska skönt egentligen eftersom jag har pluggat tre terminer i rad samtidigt som jag jobbat heltid, var väl kanske hjärnan som sa ifrån när jag inte begrep själv att jag skulle ta det lite lugnt :).
Så nu kommer hela våren bara att bestå av sömnad, Craftsykurser och lite makover av mina syrum istället! Och så ska jag väl förhoppningsvis hinna med min vårswap som jag tänkt!

Avslutar kvällens inlägg med en bild på 7 meter Stella som vräker ut sig i soffan. Inte lätt att få plats då :)
Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar