söndag 12 januari 2014

Rensning av syrum

Har inte blivit något sytt under helgen, har haft fullt upp med att städa bort julen. När jag ändå var i städartagen fick jag för mig att göra en välbehövlig rensning i syrummet och vid klippbordet. Planerna finns att vi så småningom ska flytta ner sovrummet i källaren och då kommer jag att kunna flytta in klippbordet i rummet brevid syrummet. Men än så länge så har jag ockuperat halva vardagsrummet med mitt "lilla" klippbord ;). Jag har tänkt länge att försöka få in lite mer förvaringsutrymme för det blir väldigt stökigt när allt ligger framme. Så nu känns det mycket lättare att försöka hålla ordning! 



Jag var ju dessutom tvungen att göra plats för nya lilla stjärnan och allt som följde med till brodyrenheten. Ville också få till allt runt de övriga maskinerna så jag inte behöver fara omkring i hela syrummet för att få tag på det jag vill ha. Tror att jag har lyckats ganska bra, men det visar sig när jag börjar sy igen :). Så vad tror ni, kan det fungera så här?
Så nu är det bara att köra på med vårplanen o så ska jag väl hinna med att lära mig nya broderimaskinen :).
Ha en bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar