fredag 3 januari 2014

Julklappar

Tänkte bara visa vad jag fick i julklapp av min älskade sambo, han har verkligen förstått vad som gör en syfantast lycklig 😊❤️.
Det första kuvertet innehöll detta


Ni må tro att jag jublade med tanke på att detta är min absoluta favoritaffär när det gäller tyger. Ska bara försöka övertala mamma att följa med till Göteborg igen, kanske till vårens modevisning 😉😊.
I nästa kuvert var innehållet också syrelaterat, nåt jag önskat mig ganska länge men aldrig trodde jag skulle få

Och så idag kom detta
Så nu är det bara att skriva klart hemtentan i Demenssjukdomar som jag håller på med just nu (som ni säkert förstår så går det lite segt för tillfället😉) så jag kan börja plugga mönsterändringar istället! Passar alldeles utmärkt eftersom jag tänkt att påbörja min vårswap närmaste veckan. Recension på videon kommer framöver men jag tror den är bra då jag verkligen gillar hans kurser på Craftsy.

Skickar med en liten bonusbild på mitt mobilfodral jag sydde straxt innan jul, gillar verkligen modellen med rosetten och den var väldigt enkel att sy då det fanns ett youtube klipp på hur man gjorde.

Ha en fortsatt bra dag!



2 kommentarer:

  1. Din sambo ska du vara rädd om, helt klart.....
    Härliga julklappar
    Vilket sött mobilfodral, tyget var helt underbart till den modellen

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa! Ja, han är en riktig pärla så jag håller rätt hårt i honom 😊😉.

    SvaraRadera