lördag 14 augusti 2010

Djupdykning i tyghavet...;)

Nu har jag dykt djupt ner i den nya tygkartongen och plockat upp dem alla, blev en fin liten hög när jag var färdig...:)


Efter att ha prickat av alla tyger på följesedeln så upptäckte jag tyvärr att ett tyg inte kommit med. Det fanns på följesedeln men inte i kartongen och jag har betalat för det enligt mina uträkningar. Har mailat företaget och påpekat detta så vi får väl se vad som händer. Det var ju ganska många olika tyger så det är ju inte konstigt att det kan bli fel någonstans.


Har försökt att fota tygerna lite närmare men tyvärr är inte kameran av bästa kvalitet så det är svårt att återge färgerna ordentligt.








Även om det blev många olika tyger så inser jag när jag ser dem tillsammans, att jag är väldigt förtjust i grått o svart...;) Kan i alla fall säga att det kliar rejält i fingrarna för att sätta igång med alla projekt som snurrar i huvudet. Tyvärr kommer det att ta ett tag innan jag får tid att börja eftersom vi måste flytta våra hästar till ett annat stall nu i början av september. Men så fort det är färdigt så är det bara att sätta igång...:).
Nu börjar det bli dags för lite kvällsmat så det är väl bäst jag sätter igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar