fredag 25 juni 2010

Nu är den hemma...:)

Nu har den lilla skönheten hittat hem... Idag när jag kom hem från jobbet så låg avin i postlådan. Fullständig lycka...;) Otroligt egentligen att det bara tar fyra dagar från England och hit! Ibland brukar ju posten i Sverige vara betydligt långsammare...
Har inte hunnit sy så mkt ännu man jag har plockat upp den och trätt den (hur enkelt som helst!) och sytt på några provbitar. Hinner väl inte med så mkt i morgon heller men tänkte ta en heldag vid symaskinerna på lördag. Då ska jag även försöka sy färdigt linneklänningen. Har sytt färdigt överdelen efter lite funderande. Har inte gjort som det stod i mönstret eftersom jag inte riktigt förstod hur de menade. Gjorde lite som jag tyckte i stället och jag tror att det kommer att fungera. Får väl se hur det ser ut när den blir färdig. Bilder kommer senare...;).
Nehej, nu är det väl bäst att krypa i säng om jag ska orka med att ha fest i morgon kväll. J's f.d arbetskamrat med fru kommer hit o grillar i morgon. De är från Ungern och har aldrig firat svensk midsommar förut så vi får väl prova att bjuda på lite sill till förätt:). Dans runt stången hoppar vi nog över annars blir de väl avskräckta för alltid!
Natt, natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar