tisdag 26 maj 2009

Snart över...

Gud va skönt, nu är det bara ½ dag kvar i skolan o sen är det sommarlov i tre månader!! Ska bara försöka få ihop den där sista uppgiften i morgon så kan jag pusta ut sen.
L o jag klarade oss skapligt på PM seminariet idag, lite småfix så är det godkänt o klart sen. Inte kunde hon låta bli o hacka på oss, den där förb... människan som skulle opponera. Om hon åtminstonde kunde komma med något konstruktivt så skulle jag inte säga nåt. Men, men nu slipper jag iaf se na på flera månader, jippi!!
Var ute o tog in hästarna sent ikväll, skönt att J flyttar redan i morrn då kan vi släppa ut dem dygnet runt sen. De behöver gå ute o äte sig runda o goa... eller inte! Får väl försöka hålla igång så mkt som möjligt aå blir de inte så runda.
Ooh vad jag längtar till att få vara ledig lite mer. Båda symaskinerna står i vardagsrummet o ropar efter mig. Fick ett gammalt nr av Ottobre idag med massor av härliga mönster på toppar, tuniko o byxor till sommaren så nu är det bara o beställa tyg o köra igång.
Nehej, nu kallar sängen, bäst att dyka ner innan jag hinner bli pigg igen;).
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar